2011. március 25., péntek

Máténak


Egyszer volt hol nem volt, az Óperenciás tengeren is túl éldegélt egy csodás pár. Egy szép leányka és egy nagyon helyes fiatalember. Ahogy ez lenni szokott Ámor nyila jól célzott és örülten szerelmesek lettek egymásba. Olyannyira, hogy gondolkozás nélkül hetedhét országra szóló lakodalmat csaptak.
Mivel nagyon szerették egymást arra gondoltak, hogy ebből a rengeteg szeretetből ideje adni valakinek, és természetesen a legjobb erre Én vagyok! Jaj de jó, hogy rám gondoltatok.
Vannak emberek, akik kutyát meg macskát vesznek, vagy csak tartogatják maguknak, de Ti bátran fogtátok magatokat és egy édes kicsi babának akarjátok ezt a csodát átadni.
Én vagyok a legszerencsésebb a világon, hogy hozzátok kerültem!

Fent nagy volt ám a tülekedés. Az ilyen szülők igen ritkák. Szóval fent a mennyben, a babák sorban állnak és Én voltam a legfürgébb, amikor közhírré tették az angyalkák, hogy szeretnétek egy babócát. Nincs is ennél jobb hír, már régóta figyeltelek benneteket és alig vártam erre a bejelentésre. Senki máshoz nem akartam kerülni. Már évek óta figyellek benneteket, hogy hogy ismerkedtetek meg, hogy milyen mókásak vagytok együtt. Hogy milyen romantikus lélek is Apa és mennyire szereti Anyát. Persze ami még ennél is fontosabb egy fiúnak, (mert bizony fiúcska vagyok, remélem nem lesz nagy gond és nem egy kislányt vártok) azért azt sem hagytam figyelmen kívül, hogy Anya istenien néz ki, főz, süt! Hogy honnét is tudtam? Hát mindenki dicsérte a főztjét. A barátainak sokat főzőcskézett és mindenki megnyalta mind a 10 ujját a finomságok után.  Apának klassz autói is vannak a leendő szobámba. Azokkal Én nagyon szeretnék már játszani, habár az még kicsit odébb lesz, de olyan jó lesz majd tologatni, földhöz vágni, dobolni velük.
A többi baba már napok óta ódákat zeng arról milyen szép lesz a szobám. Mindegyikük ilyenre vágyik ha tudnák, hogy az bizony az ÉN szobám lesz... A fal tele van vicces, színes rajzokkal Anya festette nekem oda, hogy ne unatkozzak míg Ő valami mással foglalatoskodik majd.
Szép pár vagytok együtt és olyan jól kiegészítitek egymást.

Az angyalkák most mondják be, hogy a  gólyák már sorakoznak. Jaj vajon Ti is a listán lesztek? Oh igen már hallom a Menyhárt házaspár babócája azonnal jöjjön, mert indul a járat. Jaj rohannom kell! Nekem kell először odaérnem habár már elküldtem a többi babát, hogy ne is álmodjanak rólatok mert Ti az én szüleim lesztek és kész. Irány, futás! Éljen Én vagyok az első a sorban. Jöhet a kis gólyám.
Oh már itt is vagyokJ Többször ellenőriztem a gólyát, hogy hozzátok tart e, így most már nyugodtan pottyanok a kis zsákjába. Minden babának köszöntem már, hogy én bizony megyek és sok sikert kívántam nekik, hogy ők is jó szülőkhöz kerüljenek.
Jaj már nagyon izgatott vagyok alig várom, hogy odaérjen a gólyám. Meg is mondtam neki, hogy siessen egy picurkát. Szerencsére tudott is egy rövidebb útvonalat.
Hurrá! Már csak pár perc és veletek leszek!